hepy besday

Aduii...malasnya nk update blog arini...al-maklumla dh lama menyepi. Tapi bila mengenangkan smalam besday saya terpaksala kuatkn smangat...

wake up!!..wake up liza..!!! hehehe..

Wokey first saya nk ucapkn ribuan terima kasih kpd suami tersayang dan putera puteriku kerna meraikan besday saya kt restoran BIG PLATE. Hmm...sdapnya makan steak..syukur nikmat pada Allah swt. Kenyang giler dibuatnya..dh kira makruh ni mkan sampai kenyang. Tapi xpela ye..cekali2 hehehe. Kepada lina makcik ucapkan terima kasih kerna turut sama celebrate makcik dan buatkan makck kek lapis sarawak..n kepada ady pule bila dah gaji nanti bolehla belanja makcik mkan ye..ingat xdulu masa ady bru dpt keje tutor kn makck nk ady blanja roti canai.. Tapi itu semua cerita lama..mungkin ady dah lupe kot.

Opps!!! lupe pulak nk crita pasal suami tercinta ni.. Pagi semalam lepas solat subuh saya hairan nape la my hubby tak balik lagi dari solat subuh di masjid..so saya turunla nak wat breakfast. Saya pelik nape bilik belakang terang. Saya pn mengintaila dalam bilik. Laa..rupe2nya suami saya. Kami sama2 terkejut... kih..kih..kih

Saya tanya abang wat pe kt bilik. Selamba je dia kata saja cari barang. Ooh!!! kalo gitu xpela saya nk wat sarapan dulula..saya pn sibukla kupas pisang.... tiba2 jeng..jeng...jeng... Cik abang saya nyanyikn lagu heppy besday kuar dari bilik sambil memegang jambangan bunga ros merah dn putih. Aduh..tersentuh rasa hati gembira tak terkira atas ingatannya dan susah payahnya meredah pagi membeli bunga buat isterinya..yg di sorok dlm bilik belakang. Nak wat suprise la katakn..

Hai..sedihnya usia dh mncapai 48 thn ni. Azam ku ingin mempertingkatkan amalan akhirat dan berusaha untuk menjadi isteri solehah dan ibu mithali. Terima kasih sekali lg pd suami, anak-anak, lina dan ady atas ingatan anda semua. Moga Allah swt. sentiasa memberkati dn merahmati kita semua, amin ya robbal alamin...

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright © dingin salju