Laa...Suprise Lagi...

Bangun dari tido pagi tadi entah kenapa hati rasa hepy sesangat. Lepas solat subuh terus buka laptop coz teringin nak dengar bacaan quran imam Masjidil Haram Mahar Makili. Terasa menusuk kalbu apabila mendengar bacaannya. Terasa rindu untuk bertamu di rumah Allah swt sekali lagi.

Jam 8 saya pun turun nak kemas rumah coz kejap lg kelas al quran akan bermula.. Tiba-tiba suami tercinta buat surprise lagi.. Kali ni...dia berikan saya hadiah dan kad besday. Saya ingat dah tak ada hadiah lagi sebab dah bagi bunga.Saya pun bukalah hadiah..

Wow!!! bestnyer...dapat handpone!!!

Terubat rasa hati sebab handpone saya dah bagi pada acap...kesian dia handpone rosak masuk air masa main ombak di Port Dickson.. Terima kasih wahai suamiku atas pemberian hadiah yang begitu berharga.. jua atas keprihatinanmu yang begitu memahami diriku. Pasni rajin2la bagi hadiah ye.. Tak kiralah besday ke atau anniversary..he..he..he..

Ya Allah, rahmatilah rumahtangga kami dgn kasih sayang yang berpanjangan.Amin!!

1 comments:

musleem said...

wah,bu tulis blog da pandai.da xde skema

Post a Comment

 
Copyright © dingin salju